لیست مالیات حقوق پیمان ها
پرسش
سلام
در شرکت های پیمان کاری برای هر پیمان باید یک لیست مالیات حقوق جداگانه تهیه و ارسال کرد یا می توان تمام پرسنل را در یک لیست جای داد ؟
در حال پیشرفت
0
حسابداری حقوق و دستمزد
2 سال
1 پاسخ
635 بازدیدها
0
پاسخ ( ۱ )
سلام
برای ارسال لیست بیمه حتما میبایست برای هر ردیف پیمان یک لیست جدا گانه تنظیم و ارسال کرد اما برای لیست مالیات حقوق دستورالعملی دال بر ارسال جداگانه لیست برای هر ردیف پیمان وجود ندارد و به دو طریق میشه لیست مالیات رو ارسال کرد
یا به صورت تجمیعی برای هر ماه و یا به صورت جداگانه با توجه به ردیف پیمان