لیست مالیات حقوق پیمان ها

پرسش

سلام
در شرکت های پیمان کاری برای هر پیمان باید یک لیست مالیات حقوق جداگانه تهیه و ارسال کرد یا می توان تمام پرسنل را در یک لیست جای داد ؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)
در حال پیشرفت 0
روزبه اکبری 4 سال ۱۳۹۸/۲/۴ ۱۳:۴۵:۴۹ 2 پاسخ 977 بازدیدها 0

پاسخ ها ( ۲ )

  1. سلام

    برای ارسال لیست بیمه حتما میبایست برای هر ردیف پیمان یک لیست جدا گانه تنظیم و ارسال کرد اما برای لیست مالیات حقوق دستورالعملی دال بر ارسال جداگانه لیست برای هر ردیف پیمان وجود ندارد و به دو طریق میشه لیست مالیات رو ارسال کرد

    یا به صورت تجمیعی برای هر ماه  و یا به صورت جداگانه با توجه به ردیف پیمان

  2. سلام وقت بخیر در صورت داشتن ردیف پیمان بابت ارسال لیست بیمه در هر ماه، باید با هر ردیف پیمان یک لیست بیمه ارسال شود یعنی شرکت ممکن است در یک ماه چند لیست بیمه به تعداد ردیف های پیمان و حتی یک لیست بیمه عادی داشته باشد.

ارسال یک پاسخ