تشکیل پرونده مالیاتی

پرسش

برای تشکیل پرونده مالیاتی چه باید کرد ایا باید به صورت حضوری مراجعه کرد یا امکان تشکیل پرونده به صورتی اینترنتی هم وجود دارد ؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)
در حال پیشرفت 0
ناشناس 52 سال 1400/5/29 0:00:00 1 پاسخ 26 بازدیدها 0

پاسخ ( ۱ )

  1. برای تشکیل پرونده مالیاتی در ابتدا می بایشت مودی به سازمان امور مالیاتی مراجعه و و نسبت به تسلیم مدارک و تشکیل پرونده و دریافت کد اقتصادی و شماره کلاسه پرونده مالیاتی اقدام و سپس با مراجعه به سامانه tax.gov.ir نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نماید .

    در نتیجه برای تشکیل پرونده در ابتدا مراجعه حضوری الزامی می باشد .

    برای تشکیل پرونده همراه داشتن اصل و تصویر مدارک ذیل الزامی می باشد :

    ۱.اصل و کپی کلیه مدارک شرکت ( اساسنامه ، اظهارنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه ، روزنامه رسمی ، مهر شرکت )
    ۲.اصل و کپی آخرین تغییرات در روزنامه رسمی ( در صورت وجود تغییرات)
    ۳.اصل و کپی مدارک شناسایی اعضای شرکت
    ۴.تکمیل دفترچه مشخصات شناسایی شرکت
    ۵.گواهی امضای صاحبان امضای مجاز اشخاص حقوقی در دفتر خانه اسناد رسمی
    ۶.فیش آب و برق و تلفن و گاز دفتر شرکت
    ۷.وکالت نامه از طرف شرکت ( چنانچه مدیر عامل حضور نداشته باشد).
    ۸.اجاره نامه یا سند مالکیت دفتر شرکت به نام شرکت

    همچنین برای مطالعه و آشنایی بیشتر با نحوه تشکیل پرونده به مطلب تشکیل پرونده مالیاتی و اخد کد اقتصادی مراجعه فرمایید .

ارسال یک پاسخ