اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی پسورد

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

ورود

اکنون ثبت نام کنید

اگر هنوز در وب سایت ما ثبت نام نکرده اید با کلیک بر روی دکمه ایجاد حساب کاربری در کوتاه ترین زمان در وب سایت ما ثبت نام کنید و از تمامی امکانات وب سایت بصورت رایگان استفاده کنید.

مرکز خدمات حسابداری

مرکز خدمات حسابداری

خدمات حسابداری و مالی

در دنیای امروز گسترش فعالیت های اقتصادی و مالی در داخل کشور و در عرصه ی بین المللی،موجب پدید آمدن نیازهای متفاوتی در بازار کار و سرمایه شده است و سرمایه داران، شرکت ها و افراد فعال در این حوزه  نیازمند کسب اطلاعاتی دقیق و به کار گیری راهکارهای صحیح برای بررسی، کنترل و ثبت مطالبات مالی خود هستند. در گذشته، در هر سازمان دولتی و یا شرکت های خصوصی بخشی با عنوان واحد حسابداری در نظر گرفته می شد و وابسته به میزان گستردگی و حجم کارها افرادی به عنوان کارشناس مالی و حسابدار در این واحد مشغول به فعالیت بوده اند، اما امروزه با به وجود آمدن تغییرات زیادی در نوع فعالیت و نحوه ی کارکرد شرکت ها و موسسات مختلف، به منظور بررسی فعالیت های مالی معمولا این کار برون سپاری می گردد. تغییر نیازها در گذر زمان باعث شد تا مجموعه هایی تحت عنوان شرکت حسابداری به وجود آیند وبا تکیه بر دانش، تجربه و تخصص خود بتوانند تمامی کارهای مربوط به حسابرسی و امور مالی و مالیاتی را به صورت اختصاصی به انجام برسانند.قطعا این روش، روشی بسیار دقیق خواهد بود و ضمن ایجاد تعامل با افراد متخصص در این زمینه، اطمینان لازم از انجام کامل و بی نقص کارها را برای کارفرمایان ایجاد می نماید.

 مراجعه به یک شرکت حسابداری و محول کردن امور مالی به آن موجب می گردد که در طی جلساتی که به منظور هماهنگ سازی روال کار برگزار می گردد، صاحبان سرمایه اطلاعات جدیدی در خصوص امر حسابرسی و امور مالیاتی بدست آورده و می توانند با بهره مندی از اطلاعات معتبر و بروز، بهترین تصمیمات را اخذ نمایند. ما به عنوانشرکت حسابداری و حسابرسی فعال در ایران مفتخریم که همواره توانسته ایم گامی مثبت در زمینه ی ارتقا سطح کیفی اطلاعات مالی و هم چنین توسعه و بهینه نمودن سیستم های مدیریتی برداشته وحامی و مشاور خوبی برای متقاضیان ارجمند باشیم و در این راستا، آماده ی ارائه ی خدمات زیر با بهترین کیفیت و بالاترین سطح تعهد و تضمین  به صاحبان مشاغل در تهران و کرج خواهیم بود.

خدمات حسابداری

ما با بهره گیری از نیروهای مجرب و با سابقه،تمامی امور مربوط به حسابداری مرتبط با انواع شرکت ها – سهامی خاص، سهامی عام، با مسئولیت محدود، تعاونی و …. موسسات ، کارخانجات  و ….. را بر عهده گرفته و بدین منظور امکان اعزام حسابدار،مدیر و مشاور مالی، به صورت پاره وقت و تمام وقت به مراکز نامبرده مقدور می باشد. از جمله مواردی که در زمینه حسابداری ارائه خواهد شد عبارتند از:

 تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده، تنظیم دفاتر قانونی ، ثبت اسناد و تهیه صورت های مالی از روی اسناد ناقص، ارائه ی گزارش های محاسباتی و مالی، طراحی کدینگ، ترجمه و تبدیل صورت های مالی  ( انگلیسی- فارسی )

انجام امور حسابداری و مالی :

اقتصاد قرن با در اختیار داشتن کادری مجرب و توانمند ، توان انجام امور حسابداری و تنظیم اسناد و دفاتر موسسه شما را دارد. اگر صنف کاری شما خدماتی ، تولیدی ، بازرگانی ، پیمانکاری و یا هر زمینه دیگری می باشد با مراجعه به ما از یک جلسه مشاوره مالی رایگان بهره مند شوید. شما جهت موفقیت در کسب و کار خود در درجه اول نیازمند یک سیستم حسابداری هستید . یک بیس کلی تا چهار چوب مالی موسسه شما را تشکیل دهد که مزایای آن سهولت در انجام عملیات مالی ، کنترل داخلی موثر توان دسترسی به اطلاعات به طور لحظه ای و …. میباشد . پس از آن اسناد و دفاتر که باتوجه به سابقه اقتصاد قرن میتوانید به ما تکیه کنید « اقتصاد قرن » برای نیل به این مقصود ، اهداف خود را چنین برشمرده است:رفع نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی از لحاظ حسابداری مالی ،مالیاتی، صنعتی,پیمانکاری ,انبار,خزانه و… کاهش هزینه های حسابداری و هزینه های مالیاتی مشتریان,ارائه مشاوره های موثرومربوط حسابرسی اطمینان بخشی به مراجعان در خصوص تصمیمات مالی ایجاد انجمنی جهت تبادل و گفتگو در زمینه حسابداری و حسابرسی واطلاعات روز مالی معرفی ، مشاوره، ارائه و پشتیبانی انواع نرم افزارهای پرکاربرد ومطمئن حسابداری روز جامعه اقتصادی آموزش فنون عملیات حسابداری تهیه انواع طرح های مالی و توجیهی انجام امور مربوط به ثبت انواع شرکت های تجاری طراحی و اجرای  سیستم های حسابداری و مالی فروش نرم افزار حسابداری به شرکت ها و اشخاص حقیقی منطقه و ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران مشاوره های مالی و مالیاتی به مدیران اکثر شرکت های منطقه طراحی و اجرای سیستم های حسابداری  اخذ نمایندگی از شرکت های مشاوره نرم افزار

انجام کلیه عملیات حسابداری و مالی اشخاص حقیقی و حقوقی(شرکتهای سهامی خاص، سهامی عام، با مسئولیت محدود، تعاونی و موسسات)،
تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی شرکتها و موسسات طبق آیین‌‌نامه تحریر دفاتر قانونی و همچنین تکمیل اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده (VAT) و ارسال منظم خلاصه معاملات فصلی موضوع ماده ۱۶۹ ق.م.م. به سازمان امور مالیاتی،
تهیه صورتهای مالی استاندارد شرکتها طبق آخرین فرمت و استانداردهای حسابداری،
تهیه ترازهای حسابداری و ارائه گزارشهای مالی و محاسباتی خاص مورد نظر مدیران شرکت،
اجرای عملیات اصلاح حساب و رفع مغایرت حساب شرکت با سایر شرکتها و اشخاص و همچنین بررسی و تهیه گزارشهای لازم جهت رفع اختلاف مالی بین شرکاء،
طراحی و پیاده سازی سیستمهای مالی و صنعتی ، تهیه آیین‌نامه‌ها و دستورالعملهای مالی، تدوین و نظارت بر اجرای کنترلهای داخلی،
تامین و استقرار کادر حرفه ای حسابداری در سطوح مختلف و بر اساس نیاز شرکتها جهت حضور مداوم یا مقطعی در محل شرکت به منظور انجام عملیات حسابداری و مالیاتی با نظارت مدیران موسسه و یا انجام عملیات حسابداری شرکت در محل دفتر کار موسسه و ارائه گزارشهای مالی مورد نیاز به مدیران و ارسال گزارشهای لازم به سازمانهای ذیربط،
تهیه ترازهای مالی و همچنین صورتهای مالی به زبان انگلیسی جهت ارائه به سفارتخانه ها، بانکها، شرکتها و مراجع خارج از کشور به منظور مهاجرت، اخذ تسهیلات، اخذ نمایندگی شرکتهای خارجی در ایران و  . . .،
ارائه خدمات حسابداری و مالی به شعب و نمایندگی شرکتهای خارجی در ایران و ارائه گزارشهای مربوطه به سهامداران یا مدیران آنها به زبان انگلیسی،
نظارت مستقل بر عملیات انبارگردانی دوره ای یا پایان سال شرکتها و یا فروشگاههای زنجیره ای و . . . و یا برنامه ریزی و انجام کل کار توسط گروه همکاران موسسه،
سایر خدمات حسابداری و مالی حسب مورد و بنا به نیاز مدیران شرکتها.

 تحریر دفاتر قانونی

یکی از مواردی که همواره صاحبان مشاغل باید به آن توجه داشته باشند در مورد تحریر دفاتر قانونی است که به طور مستقیم به پرداخت مالیات مربوط می شود. کاربرد اصلی این دفاتر به این منظور است که روند موارد مالی مرتبط با یک کسب و کار به طور کامل ثبت گردد تا در هنگام ارائه به اداره ی مالیات به صورت مشخص و منظم تحویل داده شوند و هیچ گونه اشتباهی در این پروسه به وجود نیاید. معمولا هر شخصی بدون داشتن اطلاعات کافی از قوانین و چگونگی تحریر دفاتر قانونی نمی تواند این کار را انجام دهد و به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل این کار را به شرکت های فعال در این زمینه برون سپاری می نمایند. سوالی که بیشتر مراجعه کنندگان می پرسند این است که اگر این دفاتر را در موعد مشخص تکمیل نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

در جواب به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه ی ارائه ی خدمات مرتبط با امور مالیاتی و تحریر دفاتر قانونی باید بگوییم که:

اگر شما این کار را در زمان مشخص و با دقت لازم انجام دهید، محاسبه ی مالیات بر اساس موارد درج شده در این اسناد محاسبه می گردد ( خود اظهاری ) اما اگر این کار انجام نشود و یا بر اساس قوانین موجود برای تحریر صورت نپذیرد، مشمول مالیات ( علی الراس ) خواهید شد و این بدین معناست که اداره ی مالیات اظهارنامه ی شما را قبول نخواهد کرد و قطعا هزینه ی بیشتری باید پرداخت نمایید. از این جهت تحریر دفاتر قانونی باید توسط شخص حقیقی یا حقوقی آگاه و با تجربه انجام شود تا فاقد اشتباهات باشد و در نهایت مورد پذیرش اداره ی مالیات قرار بگیرد.

موسسه حسابداری و حسابرسی اقتصاد قرن با تکیه بر تجربه ی چندین ساله وبهره مندی از پرسنل و کارشناسان متخصص و مجرب آماده ی ارائه ی خدمات لازم به همشهریان عزیز در شهر کرج می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، پرسش و پاسخ و یا بهره مندی از مشاوره ی تلفنی فقط کافی است با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل نمایید.

ضرورت تحریر دفاتر قانونی چیست؟

اگر شما دارای کسب و کاری باشید که مشمول قوانین مالیاتی شود، موظف هستید که قوانین مربوطه را رعایت نمایید. به طور مثال اگر صاحب یک شرکت باشید لازم است که در پایان هر سال هر گونه اطلاعی را که از میزان درآمد و هزینه های آن سال داشته اید، در این دفاتر ثبت نمایید. تمامی رویداد های مالی مربوط به کسب و کار شما لازم است در قالب اسناد تحریر شده ( دفتر کل، روزنامه، هزینه، درآمد و … ) ثبت گردد و به اطلاع اداره ی مالیات شهر محل کار شما برسد.در واقع این یک ابزار برای ارائه ی گزارش می باشد و همانطور که گفتیم بهتر است صاحبان مشاغل خودشان این کار را انجام داده و اطلاعات لازم را در اختیار اداره ی مالیات قرار دهند.برخی از عمومی ترین نکاتی که در تحریر دفاتر قانونی باید رعایت شوند، عبارتند از:

-لازم است که رویدادهای مالی با توجه به تاریخ وقوع آنها در این دفاتر ثبت شوند.

– تمامی اطلاعات و اعداد و ارقامی که در این اسناد نوشته می شوند باید دارای درستی و صحت باشند و مطابق با آخرین صورت های مالی آن کسب و کار، یعنی حقیقی بودن و به روز بودن این دفاتر بسیار اهمیت دارد.

– نکته ی مهمی که در تحریر دفاتر قانونی باید مد نظر قرار داده شود این است که نوشته ها باید به صورت خوانا و بدون خط خوردگی باشند.

– صاحبان مشاغل تا تاریخ ۱۵ فروردین هر سال مهلت دارند تا دفاتر مذکور را تکمیل و در اختیار اداره ی مالیات قرار دهند.

تحریر دفاتر قانونی را به موسسه حسابرسی اقتصاد قرن در کرج بسپارید

 برای تحریر دفاتر قانونی می توان از نرم افزار حسابداری کمک گرفت؛ در صورتی که از نرم افزار برای انجام حسابداری شغل خود استفاده کرده باشید، بسیاری از اطلاعات در پایگاه داده ی آن ثبت شده است و استخراج صورت های مالی در قالب گزارشات ماهیانه و … بسیار راحت تر خواهد بود. اگر پس از ثبت و ارائه ی این دفاتر به اداره ی مالیات متوجه ی وقوع اشتباهی در روند تکمیل آنها شوید تا پانزده روز فرصت دارید تا اصلاحات لازم را انجام دهید. اگر می خواهید بدون داشتن دغدغه در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل ترین اشتباهات تحریر دفاتر قانونی کسب و کار خودتان را انجام دهید، با موسسه حسابرسی اقتصاد قرن تماس بگیرید

 انجام امور مالی و خدمات حسابداری

گروه مالی اقتصادقرن با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در امور مالی و بازرگانی در استان تهران این بار در استان البرز اقدام به ارائه کلیه خدمات مالی حسابداری از جمله : نصب و راه اندازی سیستم نرم افزار مالی ، تحریر دفاتر ، انجام محاسبات حقوق و دستمزد ، انجام امور مالیاتی ( فصلی ، سالانه ) ، تحریر اظهار نامه مالیاتی و…. نموده است . شرکت اقتصادقرن با گروهی از همکاران حسابدار مجرب امکان انجام امور مالی حسابداری مورد نیاز شرکت های خدماتی ، تولیدی و بازرگانی را به صورت پاره وقت و تمام وقت را دارا می باشد.

انجام اصول و تکنیک های حسابداری در ثبت

کارشناسان فعال در شرکت مالی بازرگانی اقتصادقرن با استفاده از اصول و تکنیک های حسابداری در کوتاه ترین زمان امور مالی شرکت ها مختلف مانند : شرکتهای خدماتی ، بازرگانی و تولیدی را انجام خواهند داد . همچنین همراه با رعایت اصول حسابداری اموری مانند تحریر دفاتر و ثبت امور به صورت مکانیزه را انجام میدهند. کارشناسان حسابداری که در گروه مالی بازرگانی اقتصادقرن فعالیت دارند از بهترین دانشگاهها فارغ التحصیل شده اند .

انجام حسابداری مکانیزه

ما در گروه مالی بازرگانی اقتصادقرن اقدام به انجام امور حسابداری مکانیزه به صورت پروژه ایی و کاملاً تکنیکی نموده ایم . برای پیش برد امور مالی محل کار خود به عنوان حسابدار نیاز به انجام امور مالی به صورت مکانیزه خواهید داشت . حسابداری مکانیزه شامل : ثبت فاکتور خرید و فروش ، تعریف کالاها ، ثبت سند دستی و…. در تمامی نرم افزارهای مالی می باشد . با رعایت تکنیک های ثبت مکانیزه میتوانید در پایان دوره مالی تمامی گزارشات و صورت حساب های حسابداری مثل : ترازنامه ، تراز آزمایشی ، عملکرد سود و زیان و….. را به صورت کامل ارائه دهید . از آنجایی که تمامی نرم افزار ها دارای اصول یکسان میباشند و فقط از نظر گرافیکی با هم متفاوت هستند ، کارشناسان فعال در اقتصاد قرن می توانند با هر نرم افزاری که شرکت شما کارفرمای گرامی امور مالی خود را ثبت میکند امور حسابداری شما را بر عهده بگیرند .

انجام حسابداری حقوق و دستمزد

حتما می دانیم که یک حسابدار موفق کسی است که به تمامی امور مالی حسابداری از جمله حقوق و دستمزد مسلط باشد زیرا تمامی حسابداران مشغول در شرکت ها موظف به محاسبه میزان حقوق و دستمزد پرسنل شاغل در آن مرکز میباشد . برای انجام محاسبات حقوق و دستمزد با شیفت کاری های متفاوت نیاز به کارشناس مجرب می باشد . همچنین لازم است برای تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی پرسنل فعال در آن مرکز به نرم افزار تامین اجتماعی نیز مسلط باشد . لازم است که تمامی نوبت کاری ها را بر طبق درصدهای اعلام شده از سوی وزارت کار کشور رعایت نمود تا هیچ گونه اختلالی در پرداخت میزان حقوق پرسنل ، لیست بیمه تامین اجتماعی و مالیات حقوق به وجود نیاید .

انجام امور حسابداری مالیاتی

از دیگر امور ارائه شده توسط شرکت اقتصادقرن امور مالیاتی می باشد که در پایان سال مالی به تمامی مراکز کمک میکند مالیات شرکتی را که در آن مشغول به کار هستند را به راحتی به پایان رساند . با سپردن امور مالیاتی شرکت خود به گروه مالی بازرگانی اقتصادقرن از جمله : انواع مالیات ، محاسبات مالیات ، پر نمودن اظهار نامه و… دیگر نگران مالیات تکلیفی شرکت خود نباشید . برای ارسال مالیات فصلی میتوانید از نرم افزار مخصوص اداره دارایی به نام (TTMS) استفاده نمائید . این نرم افزار جهت ارائه صورت حساب های پایان هر فصل مانند : فاکتور خرید ، فاکتور فروش ، صورت حساب ارائه و یا دریافت خدمات می باشد . با پرداخت مالیات به صورت فصلی از میزان مالیات تکلیفی خود در پایان سال به صورت چشمگیری کاهش خواهید داد .

ارسال یک پاسخ