نرم افزار حسابداری رافع
نرم افزار حسابداری رافع ویژه
شرکت حسابداری اقتصاد قرن تنها نمایندگی انحصاری نرم افزار رافع در استان البرز و شهر کرج میباشد که خدمات خرید و فروش این نرم افزار، استقرار نرم افزار مالی رافع، آموزش نرم افزار مالی و حسابداری رافع، پشتیبانی و مشاوره اجرای نرم افزار را در استان البرز انجام میدهد در ادامه با شرکت تولید کننده این نرم افزار و محصولات نرم افزار حسابداری رافع آشنا میشویم.
نرم افزار حسابداری رافع ویژه مخصوص شرکتهای تولیدی و بازرگانی بزرگ
شرکت مفتاح رایانه با تکیه بر دو دهه تجربه کاری و دانش بهروز نسبت به طراحی و تولید سیستم اتوماسیون مالی جامع پایا با رویکرد MIS اقدام نموده است. نرم افزار یکپارچه مالی رافع ویژه، سیستمهای حسابداری مالی، خرید و تدارکات، سفارشات، فروش و بازرگانی، خزانهداری (دریافت و پرداخت)، چک و بانک، نرم افزار ثبت اموال و داراییهای ثابت، حقوق و دستمزد، تولید (بهای تمام شده)، نرم افزار حسابداری پیمانکاری- سیستم پخش و فروش، سیستم پذیرش خودرو، نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خودرو، نرم افزار ثبت تعمیرات خودرو، سیستم پذیرش کالا، انبارداری و حسابداری انبار، نرم افزار حسابداری دهیاری و اتوماسیون دهیاری را به طور همزمان و به صورت یک مجموعه یکپارچه (integrated) در خود جای داده است.
نرم افزار یکپارچه مالی رافع ویژه مناسب کدام کسب و کارها می باشد ؟
کسب و کار های متوسط
کارخانجات تولیدی
تعمیرگاه های خودرو و لوازم
شرکت های مالی و حسابداری
نرم افزار حسابداری رافع
ویژگی های نرم افزار رافع :
مشخصات فنی
- قابل اجرا بر روی سیستم عاملهای Win Vista ,Win 7 ,Win 8 ,Win 8.1 ,Win Server 2003 ,2008 , Win10
- زبان به کار گرفته شده (inter face) در این نرم افزار، زبان برنامه نویسی ++C است که یکی از قدرتمندترین ابزارهای برنامهنویسی میباشد.
- بانک اطلاعاتی سیستم، نرم افزار MS-SQL server 2008 بوده که جهت نگهداری اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرد.
قابلیت های ویژه، امکانت نرم افزار، حسابداری مالی
مشاهده، تعریف و تدوین سرفصلهای حسابداری مورد نیاز دلخواه در سطوح: گروه، کل، معین، تفصیلی به صورت پلهای
- تعیین نوع گروه از لحاظ ترازنامهای، سود و زیانی، آماری و انتظامی
- تعیین ماهیت حساب سرفصلهای کل به صورت دلخواه
- تعیین نوع حساب کل از لحاظ دائم و موقت بودن حساب
- دستهبندی بازه کدهای تفصیلی به صورت دلخواه و ارتباط با سرفصلهای معین
- تعریف و تدوین هزینهها و درآمدهای مربوط به هر بنگاه اقتصادی به صورت متغیر و ثابت در سرفصلهای حسابداری
- مشاهده کدهای رزرو شده سیستم اتوماتیک (مورد استفاده در ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری)
- تعیین ریالی شدن برگههای انبار به صورت اتوماتیک یا دستی
- ثبت اسناد خرید، فروش و مرجوعی بر اساس خلاصه حساب مشتری یا ریز دریافت و پرداختها
- تجمیع سرفصلهای دریافت و پرداخت و فروش جهت صدور اسناد روزانه حسابداری
- مرتبسازی آرتیکلهای تشکیلدهنده اسناد در چاپ اسناد
- تعریف و تدوین نوع مشتریان مرتبط با شرکت و ایجاد معین حسابداری بر اساس گروه (بدهکاران و بستانکاران تجاری)
- تعریف و تدوین اشخاص شامل مشتریان (بدهکاران و بستانکاران)، بازاریابان، تنخواه گردان، سهامداران
- ارتباط اتوماتیک اشخاص با سرفصلهای حسابداری
- ملاحظه فهرست تمامی مشتریان مرتبط با شرکت (تدوین شده در قسمت نوع مشتریان)
- تعیین و تخصیص گروه خاصی ازتفصیلیها برای معینهای مختلف (مشتریان، تنخواه گردانان، بازاریابان، سهامداران، حسابهای بانکی و تفصیلیهای مشترک)
- تخصیص تفصیلیهای مربوط به سر فصل معین صندوق (تعریف صندوق به تعداد دلخواه)
- تنظیم تفصیلیهای مشترک بین دو یا چند معین مختلف و ایجاد ارتباط منطقی بین تفصیلیهای یاد شده
- ملاحظه فهرست کامل اسناد و نامههای حسابداری (شامل کلیه نامههای ارسالی از قسمتهای مختلف برنامه، اسناد پیشنویس، اسناد موقت و اسناد دائم)
- ثبت اسناد در قسمت پیشنویس جهت نگهداری و اعمال تغییرات احتمالی بر روی آنها
- کپیبرداری از اسناد و استفاده در اسناد دیگر
- کپیبرداری از ردیف در اسناد حسابداری
- بازسازی اسناد (ردیف کردن شماره اسناد بر اساس تاریخ)
- ثبت و ویرایش سند افتتاحیه به صورت اتوماتیک با دسترسیهای ویژه
- ثبت و ویرایش دستی سند افتتاحیه
- ثبت اتوماتیک سندهای حسابداری جدید و اصلاحی (با استفاده از قابلیت صدور اسناد به طور اتوماتیک)
- ثبت دلخواه سندهای جدید و اصلاحی با قابلیت تنظیم دستی اسناد
- صدور اسناد به صورت دستی
- صدور قبوض دریافت (وجه نقد، چک شرکتی، سفته، حواله بانکی و سایر اسناد)
- صدور قبوض پرداخت (وجه نقد، چک شرکتی، خرج چک اشخاص، سفته، حواله بانکی و سایر اسناد)
- تایید یک یا چند سند موقت صادره
- تایید و ادغام چند سند تحت عنوان سند ادغامی
- الحاق سند موقت به سند دائم
- انتقال اسناد و سرفصلهای حسابداری به سال مالی مجازی جهت انجام تغییرات و تهیه برخی گزارشات خاص
- تهیه کاربرگ اسناد حسابداری
- انبار گردانی ریالی به صورت اتوماتیک
- ثبت سند اختتامیه در پایان دوره مالی به صورت اتوماتیک
- انتقال سند اختتامیه به سند افتتاحیه
- چاپ اسناد حسابداری و قابلیت دریافت خروجی به Excel
- مشاهده و چاپ سرفصلهای حسابداری تعریف شده و تطبیق با دفاتر قانونی و اظهارنامه مالیاتی
- چاپ اسناد اعم از سند افتتاحیه و سایر اسناد در فرمتهای مختلف جهت نگهداری
- مشاهده و پیگیری پیوستها از داخل سند حسابداری
- ملاحظه دفاتر حسابداری در سطوح: کل، معین، تفصیلی و روزنامه
- پیگیری و مشاهده اسناد و پیوستها در آرتیکلهای دفاتر حسابداری (کل- معین- تفصیلی- روزنامه)
- جستجوی اسناد ثبت شده در دفاتر بر اساس مبلغ، مشخصات سند و غیره
- مرتبسازی شماره اسناد بر اساس تاریخ ثبت
- ملاحظه آمار بدهکاری و بستانکاری و میزان اختلاف هر سند
- کنترل خودکار سیستم از عملیات اجرایی بر روی اسناد (حذف، ویرایش، ثبت و غیره)
ارسال یک پاسخ
شما برای افزودن دیدگاه جدید یا باید وارد شوید یا ثبت نام کنید. ورود ثبت نام.