محاسبه کارکرد یک پرسنل
پرسش
رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.
اگر هنوز در وب سایت ما ثبت نام نکرده اید با کلیک بر روی دکمه ایجاد حساب کاربری در کوتاه ترین زمان در وب سایت ما ثبت نام کنید و از تمامی امکانات وب سایت بصورت رایگان استفاده کنید.
پاسخ ( ۱ )
اطلاعات مربوط به کارکرد از چند طریق جمع آوری می شود :
اصولاٌ اطلاعات کارکرد بصورت دستی یا مکانیزه جمع آوری شده و به واحد حسابداری و دایره حقوق و دستمزد ارسال می شود .
شرکت های که کارکنان زیادی دارند بصورت مکانیزه و از طریق دستگاه حضور و غیاب جمع آوری اطلاعات کارکرد پرسنل را اجام می دهند .
در این روش از طریق کارت ، اثر انگشت و یا اسکن چهره ورود و خروج پرسنل در دستگاه حضور و غیاب ثبت و با توجه به تقویم کاری و شیفت های تعریف شده روز کازکرد اضافه کار شب کاری و باقی آیتم های کارکرد محاسبه می شود و در اختیار واحد حسابداری قرار می گیرد .
در صورتی که تعداد کارکنان کمتر باشد حضور و غیاب بطور دستی و با برگ تایم شیت تکمیل و در انتهای ماه محاسبات مربوط به کارکرد انجام و به حسابداری ارسال می شود .
واحد حسابداری و دایره حقوق و دستمزد کارکرد دریافتی پرسنل را با توجه به حکم حقوق و دستمزد صادره جهت محاسبه حقوق و دستمزد استفاده می نماید .