شروع کار حسابداری
پرسش
سلام وقتتون بخیر
یک شخص حسابدار زمانی که بخواد برای اولین بار در یک موسسه شروع به فعالیت بکنه(موسسه از قبل حسابداری داشته و حالا حسابدار جدید آورده)
باید چطوری کار رو شروع بکنه و چه حساب هایی رو چک بکنه؟
در حال پیشرفت
0
حسابداری مالی
2 سال
۱۴۰۰/۴/۲۱ ۱۶:۲۴:۳۹
۱۴۰۰/۴/۲۱ ۱۶:۲۴:۳۹ 1 پاسخ
84 بازدیدها
0
پاسخ ( ۱ )
سلام وقت بخیر
تمامی اسناد،مدارک و… مربوط به شرکت که در حسابداری موجود هست باید تحویل گرفته شود مثل دفاتر، دسته چک ها، سفته های پرسنل، لرسال لیست بیمه پرسنل و اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درامد و ارائه گزارش خرید و فروش فصلی و بدهی و نقدینگی شرکت هم با اسناد مطابقت داده شود