شروع کار حسابداری

پرسش

سلام وقتتون بخیر

یک شخص حسابدار زمانی که بخواد برای اولین بار در یک موسسه شروع به فعالیت بکنه(موسسه از قبل حسابداری داشته و حالا حسابدار جدید آورده)

باید چطوری کار رو شروع بکنه و چه حساب هایی رو چک بکنه؟

Rate this question
در حال پیشرفت 0
ناشناس 2 سال ۱۴۰۰/۴/۲۱ ۱۶:۲۴:۳۹ 1 پاسخ 84 بازدیدها 0

پاسخ ( ۱ )

    0
    ۱۴۰۰/۴/۲۱ ۱۶:۵۱:۱۴

    سلام وقت بخیر

    تمامی اسناد،مدارک و… مربوط به شرکت که در حسابداری موجود هست باید تحویل گرفته شود مثل دفاتر، دسته چک ها، سفته های پرسنل، لرسال لیست بیمه پرسنل و اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درامد و ارائه گزارش خرید و فروش فصلی و بدهی و نقدینگی شرکت هم با اسناد مطابقت داده شود

ارسال یک پاسخ