حسابداری

پرسش

سلام. من در یکی از ادارات دولتی کار میکنم. جدیدا یه قسمت مالی بمن دادن بالاجبار که اصلا حسابداری نخوندم نمیدونم باید چکار کنم. لطفا راهنماییم کنیم. این اداره یک شماره حساب کل داره که تمام وجوه فقط واریزی بحساب اداره هستن. هر ماه باید واریزی های مراجعه شده در سامانه اداره ثبت شوند و اخر ماه با پرینت بانک تطبیق داده شوند. ولی در این بین ممکنه فیشی واریز شده باشه اما تو ماه مورد نظر مراجعه نکنه به اداره .نمیدونم چطور مغایزت هام رو بگیرم.

 

Rate this question
0
ناشناس 52 سال 1400/4/21 0:00:00 0 پاسخ 92 بازدیدها 0

ارسال یک پاسخ