اصلاح رقم حقوق پرسنل در لیست بیمه

پرسش

باسلام وخسته نباشید .

احتراما لیست های بیمه شرکت قبلا توسط کافی نت رد میشد و حقوق پایه پرسنل رو ۱۰درصد بیشتر از پایه قانون کار ثبت کردن الان که من از سال جدید طبق قانون کار ثبت کردم برگه جریمه ای از بیمه بدستمون رسیده که شما نمیتونید از اون مبلغ قبلی کمتر رد کنید قبول هم نکردن که اشتباهی بدون اطلاع کارفرما از کافی نت میزدن.

الان راه حل چیه؟

ایا میتونم به همه پرسنل ترک کار بزنم دوباره شرووع به کار طبق قانون کار بزنم ؟

لطفا راهنمایی بفرمایید .باتشکر

Rate this question
در حال پیشرفت 0
ناشناس 52 سال 1400/5/16 0:00:00 1 پاسخ 44 بازدیدها 0

پاسخ ( ۱ )

  1. متاسفتنه موردی که فرمودید غیر قابل حل می باشد .

    به طور کلی زمانی که برای یکی از پرسنل در لیست بیمه مبلغی به عنوان حقوق به سازمان تامین اجتماعی اعلام می شود دیگر امکان کم کردن این مبلغ وجود ندارد .

    دقت فرمایید که برای این پرسنل رقم افزایش مزد نیز می بایست مطابق بخشنامه اداره کار محاسبه شود و در صورتی که رقم افزایش حقوق نیز بدرستی اعمال نگردد سازمان تامین اجتماعی در طی محاسبه مکانیزه لیست بیمه که هر شش ماه یک بار انجام می شود این موارد را محاسبه و به شرکت اعلام بدهی می نماید .

    در صورتی که شما پرسنل را ترک کار بزنید و بعد از مدتی مجدد در لیست بیمه اسم ایشان را وارد نمایید از آنجا که سوابق حقوق ایشان نزد تامین اجتماعی موجود می باشد امکان ارسال لیست بیمه با رقم کمتر از قبل وجود ندارد و در صورت ارسال لیست با رقم کمتر مجدد در طی محاسبه مکانیزه جریمه خواهید شد .

    پرسنل مزبور زمانی که در یک شرکت جدید مشغول به کار شوند امکان اصلاح حقوق ایشان بدست می آید .

ارسال یک پاسخ